Glasögon påväg

Efter lunchen åkte vi och lämnade barnen hos farmor och farfar. Sen for jag och Daniel in till Erikslund och in på specsavers. Tittade runt och provade men hade redan kikat in ett par när jag var och kollade synen i onsdags. Och dom fann jag igen. Daniel sa dom ska du ha, utan tvekan! Magkänslan kändes rätt och dom tog jag. Tyvärr hann jag inte ta någon bild så ni får vänta tills jag har hämtat ut dom. Dom var verkligen Skit fina!
Märket var från Sand. Modellen var mindre pilot glasögon och Bågarna var i silver.

Sen sprang jag in på Rut.m.fl och handlade in lite vår nyheter till mig själv .

Och till en annan sak. Tove, som så många säger och som vi säger, hon är allt lillgammal våran tjej. Vi satt och åt lunch tidigare då frågade Daniel henne om maten var god. Hon svarade då: nja vädret är inte så fint idag. Efter vi hade kommit hem så höll hon på att bygga tåg och blev färdig med det. Då sa hon: jag tror inte mina ögon vad bra det blev. Haha, Gumman...

I morgon är det dags för skolan sen ska jag bli färdig med min hemtenta!

Hejsålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0