Kanske är dags

Att skriva ett inlägg nu! Ja jul och nyår är över, ganska så skönt faktiskt ! Nu är vi inne på det rätta året. Minns som det var igår då vi tog vårt livs stora beslut och nu är vi bara några månader därifrån. Jag har hittat min drömklänning och den är beställd . Den är helt perfekt så har hoppas att den är lika perfekt när den kommer. Den är skräddarsydd efter mina mått så det ska nog inte vara några problem. Bara jag inte går upp eller ner. Men det tror jag inte. Har inga planer på det i alla fall. Så nu Väntar jag ivrigt på att den ska komma!

Skolan går ju i raket fart. När den här kursen är över så är en termin avklarad . Härligt!


169 dagar kvar <3

Hejsålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0