Söndag

Då är det söndag igen. Vi har haft kalasfirande hela helgen för mig och sen firande vi även min bror igår som har fyllt 25 år. Åt smörgåstårta och hade det trevligt. Jag tog även ett glass vitt vin, tre apor. Kan vara det godaste vinet jag har smakat på länge! Men det blev bara ett glas. Idag har vi hunnit med pulka åkning sen på eftermiddagen kommer Daniels släkt . På tisdag börjar vårterminen i skolan, tänk att man har avklarat en termin på högskolan. Fort det går! Känner mig stolt att jag har orkat med högskolans tempo. Vissa dagar har man känt att nu ger jag upp. Men eftersom jag är en positiv tänkare så är det bara ta sig upp i sadeln igen :)

Hade bra!

Och så här ser jag ut i mina nya glasögon.

Hejsålänge


Kommentarer
Postat av: Anonym

så fin du är!

2013-01-20 @ 15:02:11
Postat av: Emelie

Men åh tack!

2013-01-20 @ 18:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0