Börjar återgå till mitt sanna jag

Gud vad det änns nu när kåvepeninen börja sätta fart och jag känner att jag är på väg tillbaka! Jag är gladare och njuter av sommaren igen..
Har suttit och skrivit på min uppsats hela dagen. Började halv nio och slutade halv två. Sen var det dags att hämta barnen på förskolan. Vi gick ner och handlade sen njöt vi av en glass i solen på våran gård.
Efter det hör jag hur Tove ropar när jag är inne i köket: Mamma får jag gå över till tindra? Det är våran granne. Javisst gå över dit. Visst är det bara ett staket över men jag tycker sånt här är så himla mysigt att få se. Leker tillsammans och Tove får känna på att ta ansvar.

I morgon är vi lediga så vi hoppas på fint väder!

24 dagar kvar. Och jag längtar så mycket nu!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0