Färdig

Tänk att det alltid ska vara något som kommer och besöker oss när vi verkligen inte har tid för det. Jag och Daniel valde att inte ta en klämdag idag för att jag skulle skriva det sista på min uppsats . Så jag lämnar barnen som vanligt på förskolan vid kl åtta. Hinner hem och börja skriva till kl nio sen ringer dem ifrån förskolan. Viggo var hostig i morse och när han börjar bli förkyld så rinner det tårar ifrån hans ögon. Han är väldigt känslig. Och då säger dem att han har fått ögoninflammation . Igen ! Jag ringer Daniel så han hämtar hem barnen som tur var. Jag fortsätter att skriva på min uppsats och gör resten nu på kvällskvisten. Och Finally så är jag färdig !! Så otroligt skönt och en sån befriande känsla ! Är så nöjd över min arbetsinsats. Jag har kämpat på ordentligt trots att jag har vart sjuk. Så nu får vi se hur det går bara.

Jag köpte idag en långklänning som jag har strävar efter länge. Sen fick jag även hem min bröllopsfestklänning som jag ska byta om till på kvällen . Jätte fin!

I morgon åker vi ut till stugan och spenderar hela dagen där. Kvalitetstid
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0