Prästen

Idag var vi iväg och träffade prästen som ska viga oss. Pratade igenom allt och vi tränade även i kyrkan hur allt går till på självaste dagen. Hon kändes bra men jag hade gärna haft den prästen som vi hade när Tove döptes. Men men man kan inte få allt .

Sen ett stort grattis till min vän Linda och hennes familj som fick sitt tredje barn idag! Välkommen till världen lilla Emilia ! <3 så stort, ännu ett underverk! Nu vill jag bebis gosa. Det är så sjukt hur bebis sugen man blir alltså! Det är ju verkligen den häftigaste upplevelsen i världen som man får vara med om! Och jag är glad över att har fått uppleva två helt fantastiska förlossningar .

Det är 11 dagar kvar nu! Så nära.

Och jag måste bara berätta hur duktig Tove är! Hon har nu vart utan blöja i 3 dagar. Så stolt över våran stora tjej!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0