Stämplat ut

Sådär nu har barnen stämplat ut för sommarlov. Som innebär ledigt ändå fram till september . Jag känner att det både kommer bli jobbigt och en härlig tid med barnen. Tove är inne i en sån jobbig period. Hon lyssnar verkligen inte på vad man säger. Sen är hon en riktig retsticka mot viggo. Vi får se hur våra dagar kommer att se ut. Men tur är det att Daniel får semester om två veckor.

Så nu är jag mammaledig hela juni sen jobbar lite i juli , ledig augusti men kommer stå öppen i bemanningen . Och sen ska vi hinna med allt kul i sommar. Bröllop, Rihanna konsert , smekmånad, sommarstugan, Viggos 2-årsdag , övernattning på furuvik plus djurparken och flytten till vårar nya hus! Detta kommer blir en minnesvärd och alldeles underbar sommar tror jag ..

Sen måste jag bara få skryta lite. Jag jobbade sista dagen idag. Och enhetschefen för förskolan kommer fram till mig och säger hur nöjda dom är med mig och att jag kommer blir en helt fantastisk pedagog. Hon gjorde min dag kan jag säga ! Blev så glad :-)

17 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0