Ute i praktiken

Nu har jag vart ute och jobbat i två dagar . Fick även jobb i morgon med från 9-16:30. Måste säga att det är så skönt att få komma ut och jobba utan att behöva tänka på skolan. Nu får man komma ut och pröva sina vingar ute i praktiken . Och jag är på en sån bra förskolan och trivdes redan efter första dagen. Blev så glad idag att höra från personalen att dem är så nöjda med mig. Ska jobba i morgon med sen får vi se hur hur det blir i sommar.

Inatt fick vi två nattgäster i  sängen och jag har sovit så dåligt. Viggo har legat och hostat och sparkat på mig hela natten sen kom Tove in och har vaknat sisådär 58 gånger sen tyckte  hon det var morgon redan vid 04:10!! Så den här ledigheten ser lovande ut ;-) och på det så jag började 06:45 idag. Blir nog tidigt ikväll för min del.


Det är nu 18 dagar kvar!! Så overkligt! Längtar så jag håller på att spricka !
På fredag åker jag och provar ut min brud make up. Ska bli härligt att bli ompysslad :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0