Bra humör

Solen ger så mycket energi, må bra vitaminer måste jag säga. Idag fann jag ett paket i våran brevlåda. Och paketet innehöll min brudslöja. Så nu fattas bara skor och det fina som ska sitta under klänningen ;) check,check check.

Nästa vecka ska jag på brudbukett jakt. Ska gå till två butiker här i hallsta och se hur deras priser ser ut. Makeup är gott som klar och naglar. Känns så skönt att ligga bra till!
Toves klänning beställer jag men skor åker vi och provar ut. Viggo har jag med hittat kläder på internet. Daniel ska åka och prova ut. Så vi är på gång!

Jag har antingen fått vårkänslor eller så är jag nykär! Svävar på moln här hemma över det som står framför oss!
Och inbjudningarna är utskickade men bara några har tackat och sagt ja.. Hmm tycker man åtminstone kan säga tack..


Idag är det internationella kvinnodagen och Daniel ska då få slinga mitt hår ;)

Här kommer en liten sneakpeak på slöjan !

113 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0