I morgon

I morgon drar en ny vecka igång med Skola,dagis och jobb . Känns riktigt skönt måste jag säga. Att få komma in i en normal vardag igen. Barnen har nästan klättrat på väggarna här hemma. Vi har försökt aktiverat dom med allt som inneaktivitet består av men det är inte länge dom stunderna varar. Så igår åkte vi till Leos lekland och där fick vi se lyckliga barn springa omkring. Tove har saknat dagis och har frågat varje dag om vi ska gå dit . Visst kan det vara skönt att vara hemma men när man blir begränsad av sjukdomar och inte kan gå ut då bli dagarna lååånga. Tålamodet testas och tröttheten växer. Så i morgon kommer en ny energi till min kropp, att få komma till skolan och inte känna att man hamnar efter med något. Då känner jag mig lugn igen. 

Nu har vi inhandlat en nattlampa till Viggo. Så projekt nattlampa är igång och det återstår att se om det fungerar. Annars har jag inga mer tips på vad dom kan hjälpa våran lilla kille att komma till ro om nätterna . eftersom inte ens mamma och pappas säng hjälper. 


Våren är på väg och det känns! Vårkänslor, mina converse längtar efter att få bli använda.

Det är nu 3 mån och 25 dagar kvar.

Lite blandade bilder från helgen..
Hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0