Mello final

Idag som i vanlig ordning slog barnen upp sina blå kl 04:30.. Tur att jag lägger mig nio om kvällarna så man hinner få ihop några timmar sömn.
Idag står dop och mello finalen på schemat. Hoppas Josse och dem blir glada över presenten. Och jag håller på begging ikväll. Ska bli kul att se vem som vinner.

Frukosten på helgerna är helt klart det mysigaste som finns. Oavsett hur trött man är så är det kvalitetstid tillsammans.

Och jag glömde nämna igår att bruduppsättningen också är klar. Min vän Amanda ska gör den :) spännande! Nu på torsdag eventuellt ska jag åka dit. Amanda skulle bara kolla sitt schema på måndag.


112 dagar kvar..

Trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Ja det tror jag med :D Ultraljuden har ju visat att han är lite över kurvan och Lova var och är ju stor för sin ålder och med lång mamma och pappa vore det ju konstigt annars kanske, hihi :D

KRAM

2013-03-09 @ 19:55:16
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0