Projekt nattlampa

Projekt nattlampa gick inte alls så som jag ville. Viggo blev väckt av Tove kl tio igår kväll sen var det kört.. Han fick komma in till oss men vaknade ytterliga två gånger till.Vi får se hur den här natten blir. 



Nu är alla inbjudningskort till bröllopet iväg skickade. Så håll koll i era brevlådor ;)
Drömmer om bröllopet väldigt ofta.Att jag glömmer något som har med mig att göra. Första drömmen var det min klänning, andra gången var det underkjolen och sista drömmen hade jag inte fixat mina naglar. Haha! Bröllopsnerverna är här och kommer att stanna nu känns det som. Men det tillhör ju!

Nu blir det familjen annorlunda.

Hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0