Stägningsdag

Nu har det blivit ett avbrott igen men så är det ibland. Jag var ju iväg till Amanda och provade ut min bruduppsättning. Gud, det blev precis som jag hade tänkt mig! Super nöjd. Kan inte fatta att det är 3 månader kvar nu. Och på fredag kan vi börja räkna ner ordentligt. Då är vi under 100 dagars strecket. Det är blandade känslor, både pirrigt och nervöst... Men jag längtar verkligen till våran tredje stora dag.  
 
Idag har det vart stägningsdag runt om på förskolorna så vi var lediga idag. Åkte hem till Linda,Tiffanie och sebbe på förmiddagen och dansade till " Jag är en gummibjörn" Och "gagnam style". Barnen leker så bra tillsammans och det är så kul att se! Linda är en av mina närmaste vänner, vi båda fick en av varje och det är perfekt att dom är jämn gamla med varandra. Sen fick jag även känna ett par härliga sparkar av lilltjejen i magen. Och en till grej som är lite roligt, lilltjejen är beräknad den 28:e Juni och vi gifter oss den 29:e Juni. Kanske så går Lindas vatten i kyrkan,  Då dör jag! haha. ;)
 
I helgen blir jag gräsänka hela helgen! Hur ska detta gå? Nej då det kommer gå bra. Daniel ska iväg till Prag med sitt gamla jobb. Han kommer ha det så skönt. Jag och barnen ska hitta på en massa aktiviteter och äta en massa gott. Titta på riktiga gamla tjejfilmer ska jag med göra. Men jag tycker verkligen inte om att vara själv. Tur att Viggo vaknar på nätterna och somnar om i våran säng. Då har jag honom att gosa med. Vi har försökt med allt men det ända som funkar för att han ska somna om är att komma in till oss. Jag har vart så emot att ha barnen sova i våran säng. Just därför när jag var liten så sov jag i mellan mamma och pappa tills jag blev TOLV år!! Vi ska försöka avänja Viggo någon gång nu fram över. Kanske nästa helg då det är långledigt. 
 
 
Nu lite bilder sen ska jag vänta in mitt älskade Greys! 
 
Hejsålänge 
Dom är allt fööör goa våra älsklingar. Ett sådant fint och starkt syskonband <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mickis

Njut så länge dom VILL sova inne hos er, det gör jag ;)

2013-03-20 @ 20:22:03
Postat av: Emelie

Haha ja det är faktiskt mysigt! Och det är ju ett perfekt preventivmedel också ;-)

2013-03-20 @ 20:36:12
Postat av: Linda

Haha skulle vattnet gå då så skulle ja dö jag med! Vill ju inte missa eran stora dag <3

2013-03-20 @ 21:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0