Underbara helg.

Nu är det söndag, igen. Helgerna går för fort! Igår var vi ju på dop sen såg vi mello. Leos dop var jätte fint och han var en duktig kille. Och som ni alla vet så vann Robin. Kunde faktiskt inte ha trott det tidigare. Då tyckte jag hans låt var sådär när jag hörde den första gången. Och nu när man har hört den flera gånger så är den faktiskt ganska så okej. Men hellre Robin än den där Yohio.

Idag har vi ätit lunch på Ronald mc Donalds,fikat och busat hemma hos farmor och farfar sen tjuvstartade vi på påsken idag. Målade ägg här hemma. Super fina :-)

Nya tag i skolan i morgon. Alltid lika kul att åka dit. Som jag sa till Daniel, enda sen jag började i skolan så har min söndagsångest  försvunnit. Då trivs man..


Hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0