Bara måste erkänna

Envisa jag som oftast står ut länge med sjukdomar, men nu har jag gått två veckor med pollenallergi. Så nu är det dags att köpa allergitabletter och erkänna att det är jobbigt ;-) jag vill ut och gå men den orken har man inte nu.

Är så sugen att berätta den hemliga hemlisen men den sparar jag på i några dagar till. Den som väntar på något gott..

Hade chansen att gå på en utbildning om Ipads ikväll men det passade inte riktigt eftersom Daniel kommer hem sent om kvällarna . Men dagens teknologi har jag koll på. Sen laddar jag ner många pedagogiska appar till Tove och Viggo. Kan rekommendera Villa villerkulla och Radioapan. Barnens älskar dem !

Torsdag i morgon och jag ska renskriva min intervju sedan åka och shoppa lite dekoration till bröllopsfesten :)

Ikväll är det säsongsavslutning på Greys. Buhu!

Hejsålänge


Kommentarer
Postat av: S

Är du pregnent? :)

2013-05-22 @ 23:23:38
Postat av: Jenny

Hej!

Har precis hittat till din blogg, kommer bli roligt att följa dig :)
Men jag ville bara säga att det inte är säsongsavslutning än på Greys, det är sista avsnittet nästa onsdag så än är det inte buhu :) Älskar den serien verkligen!
Kram

2013-05-23 @ 08:31:50
Postat av: Emelie

Svar till S : nej jag är inte gravid! Så fort man har en hemlis då är man gravid . Så roligt!

2013-05-23 @ 17:40:44
Postat av: Emelie

Svar till jenny: Vad roligt! Haha ja jag kom på det jag med att sista avsnittet var nästa vecka :) älskar med den serien ! Är helt tokig i den!
Kram

2013-05-23 @ 17:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0