Hoppsan.

Nu såg jag att det har gått över en månad sen sist jag skrev. Inte bra de, förbättring hoppas jag det ska bli. Hänt en hel del. Tove har fyllt 3 år, fick en massa fina presenter men den bästa var sparkcykeln hon fick av oss ;) Den blev en stor hiss! Sen har vi hunnit haft magsjuka en till sväng, feber, snor och hosta. Bittra dryga skit vinter! Vintern 2013 tänker jag nästan lägga på hyllan, för den kommer jag bara minnas en hel del sjukdomar. Fast det är ju inte bara vi som har vart sjuka utan väldigt många andra. Försäkringskassan talade även om att det här var det värsta dom har sett på länge, så många föräldrar som har vabbat. Nåväl nu är vi  påväg mot sommar sommar sommar. Efterlängtade sommaren! Och juni månad såklart.
 
Vi har nu beställt våra vigselringar som kommer om dryga 3 veckor. Check!
Ringde prästen idag och vi skulle ses 3 veckor innan och prata om självaste cermonin. Check!
Daníel och Acke har fixat sina snygga kavajer. Check!
Nästa helg åker jag och mina bridesmaids och fixar deras tjusiga klänningar.
Sen är det bara festen kvar.
Måste även börja förbereda mig på att tjejrna kan storma in när som helst! Fasiken vad kul vi ska har. Hörde på p3 att på möhippor och svensexor så händer det alltid något. Någon gör illa sig, vaknar upp i en annan delstat. Ja vi  får väl se hur det går för mig och Daniel. Fortsättning följer...
 
Men det är så sjukt hur nära vi är nu! 58 dagar kvar och det är så pirrigt!
 
Skolan går bara framåt, alla tentor hittills är Godkända. Har suttit idag med min sista tenta för denna kurs sen har vi en till kurs innan sommarlov. Eller sommarlov, vissa måste jobba. Men jag ska vara mammaledig hela juni så det blir fint det. Kommer nog även vara ledig i slutet av juli början på augusti.
 
Lite bilder på månaden som har gått.
 
hejsålänge
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0