Sommaren är här .

Gud vad man har längtat efter denna värme. Jag klagar verkligen inte! Nu har det hänt en hel del saker på kort tid. Vi har sålt bilen, jag har köpt mig en iPhone 5 och är super nöjd! Vi har hämtat ut våra ringar. Dom var så fina. Beställt min brudbukett, fått hem barnens kläder. Och så har Daniel och acke vart och storshoppat i Tyskland till bröllopsfesten. Det kommer bli ett sju jäkla gung alltså ;-)
Jag har påbörjat min sista kurs innan sommarlov sköna sommarlov.

Idag var jag och Tove på 3-årskontroll. Det gick jätte bra. Susanne hann knappt med att kryssa sitt papper när Tove fick fram den där påsen. Nej gud jag har inga tvivel på den här fröken sa hon. Så eftersom Tove var så duktig idag så vi gick till Håkans och köpte bullar till Mellis.
Sen var vi ute ända tills det blev dags att börja med kvällsmaten.

Det är 40 dagar kvar nu!! Så härligt.

Lite bilder ifrån helgen .
Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0